Silnik
: BXE podobno miał się rozlecieć . A Jest prawie 300 k gania jak zły.
5,0
Całokształt
Polecam ten samochód w tej konfiguracji każdemu. 1.9 105 km to nie demon prędkości i na niemieckiej autostradzie otrzymamy lekcje pokory Ale w mieście i po za nim radzi sobie zupełnie ok. zjechalem nim pół europy i wszystko ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nigdy mnie nie zawiodł. Przy 230tyś km wymiana turbiny A przy 250 dwumasy. Turbina regenerowana za 1300 zl A dwumasa około 3000. To wszystkie duże koszty. Mam silnik w oznaczeniu BXE ten podobno awaryjny. Prawie 300 tyś i zero problemu. Olej wymieniam co 10 Max 15 tyś km. I jedzie dalej .
5,0
Skrzynia biegów
Zero problemu . Olej wymieniony raz przy 220tys km.
5,0
Układ jezdny
Bardzo fajnie się prowadzi . Żadnych problemów przy pokonywaniu zakrętów itp.
4,0
Karoseria
Delikatne ślady rudego po odpryskach na masce . Ale auto ma już 12 lat .
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko ok. Troszkę przeszkadzają słupki przy przedniej szybie . Ale jest ok.
5,0
Ergonomia
Nie ma do czego się przyczrpic wszystko ma swoim miejscu . Wszedzie schowki . Deska nie zachwyca urodą Ale to VW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów. Zimą też ok mimo że silnik powoli się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zawsze wszystko się do niego zmieściło. Bardzo wygodne auto . Bagażnik bez końca
4,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu 1.9 ... trochę słychać. W środku płastiki też dają o sobie znać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest naprawdę bardzo ok .
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje . Klocki tarcze czasem przegub trzeba wymienić. Sprawy eksploatacyjne .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak posaem wcześniej turbina i dwumasa przy dużym przebiegu była wymieniona . Nigdy nie odmówił posłuszeństwa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]