radio i owszem jest mega tandetne, ale za niewielkie pieniadze można wymienic na bardzo dobra jednostke z serii 2 DIN, i nawet laik to zrobi sam przed domem.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
poza tarczami, klockami i paroma pierdołamii wszystko na oryginalnych czesciach ktore nie zawsze sa w serwisach i trzeba czekac. Niektóre zamienniki drozsze niz oryginał (fenomen)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiele rzeczy non stop sie psuje, jak nie zamek tylnej klapy to czujniki od byle czego, cewka zapłonowa to standard, 1 wersja to tragedia, najgorsze auto jakie mialem.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik 1.6 FSI to fatalna, rozmawialem z wieloma mechanikami z grupy vw i wszyscy twierdza jednoznacznie ze to słaby silnik. I niech nikt nie wierzy ze łańcuch rozrzadu jest niezniszczalny. oficjalnie sie tego nie mowi ale powinno sie wymieniać co 40-50 tyś. Zarówno passaty, jetty z ta jednostka przyjezdzaja non stop na serwisy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 FSI 116KM 85kW
[l/100km]