Silnik
: Po programie 400koni
Od zera do 100 ponizej 6 sekund
5,0
Całokształt
Jest to mój drugi touareg z tym silnikiem, poprzedniego ukradli.
Przeważnie nie wyrażam opini, ale po przeczytaniu, jaki to niby awaryjny silnik to i ja wyrażę opinię.
Poprzedni tur miał nalatane 370tyś. przez ten okres eksploatacji wymieniłem tylko lewą turbine (bez wyciągania silnika) po za tym NIC
Wrażenia
5,0
Silnik
Polecam program na 400 koni oraz 950 momentu.
Lata jak szatan!!!
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by szybciej pracować.
Ale czego można sie spodziewać po zwykłej olejowej skrzyni...
5,0
Układ jezdny
Tylko z pneumatyką!
Coś pięknego, auto w czasie jazdy po mieście staje sie mega komfortowe, a w czasie prędkości autostradowych obniża sie i utwardza.
Miechy wcale nie takie drogie, koszt jak za zwykły amortyzator
5,0
Karoseria
Jest ok
Mie rdzewieje, lakier dalej błyszczy
Komfort
4,0
Widoczność
Szczescie ze jest kamera cofania
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, lub na kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę ciepło, latem chłodno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kazdy na swój kawałek podłogi
5,0
Wyciszenie
Dzwięk silnika wynagradza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oleju wchodzi 11.5 litra
Klocki pod zaciski 6- cio tłoczkowe
W skrzyni zwykły atf
5,0
Stosunek jakość/cena
Mozna za naprawdę fajne pieniądze nabyć auto wysokiej klasy o ambicjach terenowych oraz pociągowych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprzedni tur przy przebiegu około 340tyś miał wymienianą lewą turbinę, silnik zaciągał olej z turbo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko ta turbina, można było jeździć, ale delikatnie kopcił
On
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
[l/100km]