Karoseria
: Jest to samochód bardzo drogi w utrzymaniu
2,0
Całokształt
Proszę mi nie mówić, że skoro nie stać mnie na paliwo i na utrzymanie takiego auta to po co je kupowałem. Tu nie chodzi o to Ten samochód z Tym silnikiem to po prostu skarbonka bez dna. W ASO każde podejście serwisu to koszt około 2tyś złotych i nie mówię tu o grubszych sprawach, przy większych naprawach 7-8 tyś zlotych to norma.
A wartość samochodu na ten czas to 50-60 tuśięcy zlotych
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik, no cóż można by powiedzieć poezja, Wielki Mocny, wyrywa drzewa z korzeniami ale bardzo awaryjny i kosmicznie drogi w utrzymaniu, w zasadzie każda operacja wymaga wyjęcia silnika.
Na te czasy osiągi silnika do pojemności skokowej jaki ilości cylindrów to porażka.
No i spalanie 17 litrów w mieście- jazda dynamiczna.
Proszę mi nie mówić, że skoro nie stać mnie na paliwo i na utrzymanie takiego auta to po co je kupowałem. Tu nie chodzi o to Ten samochód z Tym silnikiem to po prostu skarbonka bez dna. W ASO każde podejście serwisu to koszt około 2tyś złotych i nie mówię tu o grubszych sprawach, przy większych naprawach 7-8 tyś zlotych to norma.
A wartość samochodu na ten czas to 50-60 tuśięcy zlotych
3,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie wporządku,
3,0
Układ jezdny
Tzreba się przyzwyczaić, troszeczkę jak w statku, ale zasadniczo nie mam nic do zarzucenia
Komfort
3,0
Widoczność
jak z wierzy
3,0
Ergonomia
Ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w autobusie
3,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszmar
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie samochód bez awaryjny, ale nie są to już nowe samochody przynajmniej mój i zużywają się normalne elementy eksploatacji a wymiana czego kolwiek w tym czołgu kosztuje duuuuużó
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina przestała dmuchać - koszt 4000tyś naprawa po za ASO, W aso chcieli 9000tyś
On
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V10 TDI 313KM 230kW
[l/100km]