Zawieszenie
: Superkomfotowe zawieszenie i wyciszenie.
4,0
Całokształt
Idealne połaczenie osobówki z terenówka: komfort osobówki oraz całkiem przyzwoite własciwości terenowe (2 blokady, reduktor, regulowany prześwilt)
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, wspaniale mruczy i przyspiesza, ale sporo pali
4,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi niezauważalnie. Ciekawy tryb Sport.
5,0
Układ jezdny
Dobrze wyciszony, pneumatyka super trzyma tego kolosa na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne słupki są nieco za grube.
4,0
Ergonomia
Trzeba przywyknąć do hamulca ręcznego uruchamianego nogą. Archaiczne składanie tylnych foteli. Reszta OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super klima, dodatkowo mam Webasto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, ale z tyłu za ciasno. Bagażnik przecietny (500 l), lecz ustawny.
5,0
Wyciszenie
Super wytłumienie silnika i podwozia. Jestem pod wrażeniem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 8,8; miasto 12,5.
Mogłoby być lepiej, ale jak na ten silnik i tę masę jest znośnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Luksusowy SUV za przystępna cenę, pod warunkiem, że się go sprowadzi. W Polsce cena jest "z sufitu".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie by mówić o niezawodnosci.
Rozczarowują natomiast niedoróbki wykończenia: źle dopasowane i porysowane (!) boczki drzwi, trzeszczący fotel kierowcy i parę innych drobiazgów których nie powinno być w samochodzie tej klasy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem dopiero 1000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]