Zawieszenie
: pewność prowadzenia przy wysokich prędkościach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: złe spasowanie drzwi
Zawieszenie
: szybkie zużycie wahaczy
2,0
Całokształt
bardzo szybki, klkoczący, zniechęca do jazdy powoli i w terenie,(choć zaskoczył mnie możliwościami) słabe światła choć xenonowe-w 15letnim pickupie mam lepsze!
najgorsza skrzynia automatyczna z jaką miałem doczynienia, oczywiście nie jest to prawdziwy samochód terenowy ale i nie ma jego wad a ma pewne jego zalety.
Wrażenia
4,0
Silnik
tępo reaguje na gaz coś jak turbodiesel
1,0
Skrzynia biegów
redukuje zbyt wolno, a program jest zwyczajnie głupi!
4,0
Układ jezdny
przy wysokich prędkościach wręcz super,przy wolnej jeżdzie toporny, w terenie beznadziejny wykrzyż i trzęsie
Komfort
2,0
Widoczność
grube słupki, głęboka nieterenowa pozycja
1,0
Ergonomia
orgia guzików, niewygodne drzwi, obleśny jazgot brzęczków, za nisko kierownica,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu ciasno a bagażnik wręcz mały
4,0
Wyciszenie
silne szumy wiatrupowyżej 140
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po tak zaawansowanym silniku (ma aż40 zaworów a nie 32!) spodziewałem się nieco mniejszego zużycia paliwa
2,0
Stosunek jakość/cena
po toyocie LC100 V8 to niestety jakościowa kaszanka na gazecie! a kosztuje tyle samo!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kiepska jakość wykończenia deski, obłażące plastiki z wieżchniej powłoki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było i ma nie być!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 32V 310KM 228kW
[l/100km]