Karoseria
: Świetna bryła auta co powoduje że auto jest atrakcyjne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Czujniki + czujniki + DPF ... itd. Reszta działa bez zarzutu.
5,0
Całokształt
Świetne auto do podróży lecz przez DPF może skomplikować życie gdy jeździmy na krótkich trasach. Czyli nie jest autem uniwersalnym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzony silnik 2.0 TDI
5,0
Skrzynia biegów
DSG działa płynnie i bez zbędnych problemów
5,0
Układ jezdny
Wszystko zależy od wielkości felg - ogólnie układ jezdny sprawuje się poprawnie czyli dobrze
5,0
Karoseria
Świetna sylwetka która bardzo powoli się starzeje
Komfort
4,0
Widoczność
Szerekie słupki ograniczają widoczność czyli jako to w SUV-ach
5,0
Ergonomia
Wszystko przyjazne kierowcy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Placu full jak na ten segment SUV-a
4,0
Wyciszenie
Zawsze mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie należy do tanich w utrzymaniu ale również nie jest zaliczane do bardzo drogich - ten segment można zaliczyć do średniej klasy kosztów utrzymania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Sprawdzony silnik, ładna bryła auta i to musi kosztować niestety.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nigdy nie odmówiło jazdy lecz elektronika czyli wszelkie czujniki itp. potrafią się zepsuć. Koszty w granicach 300zł - 700zł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auta wyposażone w DPF zawsze generują kosztu od 1000zł wzwyż.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]