Średnia 4,4. Dynamiczny w trasie, całkiem poręczny w mieście.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, przez całą eksploatację bezobsługowy.
4,0
Skrzynia biegów
Szarpanie DSG w trybie sport po 80 tys. km. Problem zniknął po zmianie oleju w sprzęgle HALDEX podczas trzeciego przeglądu.
5,0
Układ jezdny
Duża różnica w komforcie jady pomiędzy kołami 19" (lato) a kołami 17" (zima).
3,0
Karoseria
Duży minus za łatwość zarysowania "pazurkami" lakieru przy klamkach drzwi. Bardzo miękki plastik w tylnym zderzaku - nawet folia nie uchroniła przed zadrapaniami lakieru.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za szerokie słupki A - wymogi bezpieczeństwa.
5,0
Ergonomia
Wszystko fajnie rozplanowane, w zasięgu palców bez konieczności odrywania pleców od fotela (oczywiście poza schowkiem pasażera).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko nagrzewa się wnętrze. Latem klimatyzacja bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet obszerne osoby o wzroście 187 cm bez problemu mieściły się na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych narasta szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Inflacja i Polski (nie)Ład odcisnęły swoje piętno na kosztach eksploatacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak sama nazwa wskazuje - samochód dla ludu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko raz wyświetlił się komunikat uszkodzenia przedniej poduszki powietrznej - wg forum VAG mogło być to spowodowane zbyt gwałtownym przestawieniem fotela kierowcy (dziwne)