Świetnie wygląda, bardzo dobre wykończenie, wygodny i komfortowy ale awaryjność jak na tak nowe auto jest przerażąjąca .
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny i dość żwawy
1,0
Skrzynia biegów
po 14 tysiącach kilometrów awaria skrzyni DSG. Podczas jak zwykle spokojnej jazdy skrzynia włączyła tryb awaryjny - tylko pierwszy bieg (nawet bez wstecznego). Okazało się, że uszkodzony jest jakiś element, który musi być na nowo wyprodukowany w fabryce pod VIN pojazdu. Czas oczekiwania ponad 2 tygodnie.
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, system kamer 360 stopni - rewelacja.
4,0
Ergonomia
Nic do zarzucenia. Asystenci podróży doskonale wspomagają w trakcie jazdy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobrze. Trudno oczekiwać więcej od uta w takim rozmiarze.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, wręcz rewelacyjne.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Płacę leasing za praktycznie nowy samochód stojący od 2 tygodni w serwisie. Bez auta zastępczego, bez konkretnej informacji o terminie naprawy. Jestem zawiedziony zarówno pojazdem i serwisem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto za ponad 150 tysięcy PLN, po przejechaniu 14 tysięcy padła skrzynia biegów.
- ewidentna usterka fabryczna ale nie otrzymałem samochodu zastępczego. Taka klasa aspirująca do premium z obsługą na poziomie niskobudżetowym.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przestało działać otwieranie klapy na gest nogą.
Nie działa rozpoznawanie znaków bo... w Polsce w ogóle nie działa.
Usługi online i nawigacja praktycznie bezużyteczne bo bardzo nieaktualne.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodzona skrzynia biegów. Po 14tkm.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 180KM 132kW
[l/100km]