Dynamiczny i cichy, nie tęsknię za 255 KM w poprzedniej A6. Nie ma porównania do np. 150 KM w pierwszej Kii Sportage - tam był muł i to w manualu, tutaj auto odpycha się zupełnie szybko i to z DSG. Pozytywne zaskoczenie.
3,0
Skrzynia biegów
DSG miała pracować płynnie, a niestety często leciutko kangurkuje przy ruszaniu i czuć zmianę w zakresie 1-3. Rozczarowanie po Tiptronicu w 3.2-litrowej A6.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się, nie buja, ale nie ma co szaleć tym autem. Nie do tego ono jest. Na autostradach jedzie się pewnie, i to najważniejsze.
5,0
Karoseria
Srebrny metalik + pakiet R-line + LED Top - pokażcie mi ładniejszego SUVa.
Komfort
5,0
Widoczność
Można dobrać sobie kamery 360*, wtedy widoczność jest już w ogóle premium.
4,0
Ergonomia
Minus za głupie zmienianie folderów z muzyką, trwa to za długo. Przemyślałbym też obsługę ACC, trochę przekombinowana. Poza tym super, nawet sprawne komendy głosowe, choć zdarza się niezrozumienie adresu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest świetnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W Allspace'ie warto się zastanowić, czy potrzebny jest 3 rząd siedzeń kosztem przestrzeni wgłąb bagażnika. W sumie ten wymiar jest akurat chyba najmniej istotny. Bagażnik trochę mniejszy, niż w A6 C6 kombi, ale jest w porządku. Osoby z tyłu siedzą bardzo wygodnie. Pasażer ma mnóstwo miejsca na nogi dzięki niewielkiemu schowkowi i krótkiej masce (zaleta 4-cylindrowego TSI).
3,0
Wyciszenie
W mieście gitara, powyżej 120 już głośnawo. Kwestia geometrii i lusterek. Na szczęście nie robię tras.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nie wiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
147 tys. za Highline Allspace z Rline, roczny po dyrektorze, gwarancja 2 lata. Według mnie cena dobra. Auto jest wykonane bardzo przyzwoicie, plastiki i tapicerka wysokiej jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły i owszem, ale nic takiego,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
[l/100km]