Inne
: Wszystko jest jakby leprze od mojego poprzedniego auta
5,0
Całokształt
Auto na tą chwilę sprawuje się bardzo dobrze samochód jest cichy ,a systemy wspomagające typu aktywny tempomat spisują się bez zarzutów. Denerwuje mnie jedynie elektrycznie otwierana klapa bagażnika (ręcznie jest szybciej) oraz start-stop który trzeba wyłączać za każdym razem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciągnie od dołu jak diesel i jest bardzo cichy
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Auto wydali z salonu z ciśnieniem opon dla auta w pełni załadowanego i było twardo ale ustawienie ciśnienia w dolnych granicach załatwiło sprawę (opony 18)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Moja ravka przy nim to jak traktor
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3-strefowa klima działa jak trzeba a funkcja oczyszczania powietrza naprawdę działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA WIĘCEJ NIŻ TRZEBA
4,0
Wyciszenie
Tu znowu porównam do Toyoty i powiem ,że toyota jeszcze ma daleką drogę przed sobą w kwestii wyciszenia. Jeździłem Passatem na jedzie próbnej i przy wyższych prędkościach 140-160 był niestety cichszy od Tiguana. Oczywiście w Tiguanie jest cicho a w granicach prędkości przepisowych bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu mogę jedynie odnieść się do zużycia paliwa i średnia od początku wynosi 8,1 z czego większość czasu to miasto Rzeszów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę jest drogo ale i tak zrównując wyposażenie np.ze skodą Kodiaq okazuje się skoda tańsza jedynie o 1000pln czy Hyundaiem który kosztuje podobnie wychodzi więc na to ,że auta teraz tyle kosztują.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 150KM 110kW
[l/100km]