Silnik
: DPF - wymagał wymiany przy 235k. Choć to eksploatacja.
5,0
Całokształt
Fajny, wszechstronny samochód, relatywnie tani w utrzymaniu, bez większych awarii, choć wiadomo przy pewnym przebiegu coś trzeba zadziałać czy to z DPF czy z wałem napędowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w wersji CBBB. Dynamiczny, dość oszczędny, na trasie przy prędkościach autostradowych spalanie 7.7-8l; miasto: 9-10l; mieszany: 8.0-8.2l. Na trasie przy prędkości 100-120km/h potrafi zejść do 6.5l.
DPF wymieniony przy 230tyś km - przybywało oleju i często się wypalał nawet co 150-200km; po wymianie DPF w cyklu mieszanym wypalanie co ok 700-1000km; problem z przybywaniem oleju wyeliminowany.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, 6 biegów, poprawnie zestopniowana.
5,0
Układ jezdny
4x4 dołączany automatycznie, w warunkach zimowych, przyklejony do podłoża, w śniegu, w błocie pośniegowym. Możesz zaparkować w zaspie bez obawy o wyjazd. Zawieszenie twarde, stabilnie trzyma się w zakrętach, z lekko sportowym zadziorem. Mi pasuje. Przy 225k był regenerowany wał napędowy na tylną oś
5,0
Karoseria
Jak do tej pory bez korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]