Jestem drugim właścicielem auta. Kupiony został od dilera w 2015r, z przebiegiem 43.000 km. ktoś zostawił w rozliczeniu. Obecnie auto ma 118 tysięcy. Auto bardzo przyjemne, wygodne, pewnie się prowadzi, nie czuć prędkości autostradowych. Napęd 4x4 przydaje się sporadycznie, z reguły podczas zimowych wyjazdów w góry. Auto wykonane solidnie w środku sporo miękkich tworzyw. Mimo upływu 8 lat nadal nic nie trzeszczy i nie skrzypi. Moc 140 koni przy tych gabarytach jest wystarczające do sprawnego poruszania ale to jednocześnie jest minimum. 110 koni jak w innych wersjach byłoby zbyt mało. Auto pali średnio 8 litrów na 100 kilometrów w cyklu mieszanym przy normalnej jeździe. Auto ogólnie bez poważnych napraw. Zepsuła się sprężarka klimatyzacji przy ok 10000 tys km ale to ponoć taka bolączka koncernu Vw, po za tym wymieniane były gumy wahaczy przedniego zawieszenia i amortyzatory przednie. Auto bardzo ciche w środku nawet przy dużych prędkościach. Bardzo funkcjonalne auto, sporo schowków w kabinie.
Wrażenia
5,0
Silnik
dobra elastyczność i dynamika
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, mały skok
5,0
Układ jezdny
precyzyjny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
pewne ograniczenia widoczności podczas cofania, duże słupki tylne
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręka, auto bardzo funkcjonalne, mnóstwo schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko nagrzewa kabinę i schładza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca zarówno z tyłu jak i z przodu.
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie ok 8 litrów, ceny części zamiennych akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szybko zużyły się amortyzatory oraz gumy wahaczy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]