Samochód użytkowany rok czasu, dużo usterek mniejszych i większych. Nie jest to już ten sam Volkswagen z tamtych lat.
Silnik to skarbonka, rdza wychodzi na tylnej klapie przy łączeniach. Do 150000 ok samochód sprawny dalej to juz wydatki! Serwisowany w ASO!
Wrażenia
2,0
Silnik
Po 140tyś km pompa paliwa lubi rzucać opiłkami w paliwie co wiąże się z wymianą calego układu paliwowego. Poza tym padają czujniki w silniku.
5,0
Skrzynia biegów
ok bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi po każdej nawierzchni. Dość twardy na dziurach
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ok
4,0
Ergonomia
Dobre wykonanie wnętrza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje ok choć przy -20st na postoju silnik traci temperature przy ogrzewaniu wnętrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
Średnie, przy 130Km/h dziwne szumy denerwujące tak jakby z relingów dachowych
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy awariach silnika majątek! sam przez to przeszedłem. Do tego wymiana oleju w haldexie co 30 000 koszt bagatela.
2,0
Stosunek jakość/cena
Słabe
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wskaźnik paliwa, ciągle pojawiający sie napis "engine fault"
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik pompa paliwa, układ wtryskowy, chłodnica płynu chodzącego, czujniki układu paliwa, układ dolotowy - (do wymiany koszt 2500 w serwisie)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]