Karoseria
: Ładny wygląd, przyjemny samochód, w moim przypadku bezawaryjny.
4,0
Całokształt
Samochód już 5 lat w rodzinie, silnik po dotarciu sprawuje się znacznie lepiej niż na początku, lepsze przyśpieszenie, mocniejszy. Autko jest twarde, na niekorzyść dla komfortu ale plus dla trakcji, pokonuje zakręty niewiele odstając za samochodami osobowymi. Siedzenia wygodne, wyższe położenie zapewnia lepszą widoczność na drodze, silnik nie jest najlepiej wyciszony w tym modelu ale kwestia przyzwyczajenia. Skrzynia automatyczna tiptronic sprawuje się bardzo dobrze. z górki po naciśnięciu lekko hamulca sama redukuje przełożenia hamując silnikiem. Standartowo rusza z 2 biegu, a gdy wrzuci się tryb sportowy rusza z jedynki, można też wybrać manualnie co jest dobre z przyczepą i pełną załogą. Przełożenia krótkie co jest minusem na trasę, ale przy mniejszych odcinkach to wielka przewaga. Samochód ma 2 tony na haku i wielokrotnie ciągnął taką przyczepę, 140 koni w połączeniu z mocnymi przełożeniami powoduje sprawną jazdę pod wniesienia. Napęd 4motion nie jest szczytem marzeń bo quattro w audi, symetrical 4wd w subaru czy w land cruiserze to inna bajka, ale pomaga przejechać w grząskim terenie, opcja offroad dodatkowo przyhamowuje uślizgujące się koła przy podjeździe i zjeździe. Bagażnik za mały. Auto w moim przypadku bezawaryjne. Nawet żarówka się nie przepaliła. Tylko wymieniam olej i filtry. Polecam go jeśli chcesz samochód podwyższony, ładny i podoba Ci się VW. Następny będzie Subaru Forester.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]