Przeniesienie napędu
: sprawdziłem w zime na bezdrożach radzi sobie całkiem nieżle lekki teren średnie zaspy
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
po 23tyś km nie widać zużycia oleju bez dolewek
4,0
Skrzynia biegów
zbyt krótka 1 ale idzie się przyzwyczajić
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
nie można zbyt blisko podjeżdżać pod sygnalizator
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie jest ok
4,0
Wyciszenie
ok ale po włamie coś serwis nie dopracował
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to auto trzeba pedzić nie można patrzeć na czystą ekonomike jazdy bo zaraz się załacza oczyszczanie filtra DPF ja trzymam 2200 obr/min i jest ok po mieśćie 9.0l-10l spokojne trasy 90km/h-110km/h 6.5l a przy jeżdzie 120km/h -130km/h 7.0l szybciej nie jeżdże bo nie warto
3,0
Stosunek jakość/cena
wysoka cena ale płaci sie za auta produkowane w niemczech
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]