Silnik nawet nieźle dobrany do auta, ale głośny przy większych prędkościach (110+).
2,0
Skrzynia biegów
Fatalna jedynka. Bardzo krótka. To chyba jakiś chory pomysł na auto terenpwe bez własności terenowych (reduktor, blokady dyferencjało etc).
4,0
Układ jezdny
Sztywny, ale z lekkimi elementami wygody.
Komfort
4,0
Widoczność
OK, siedzi się wyżej niż w golfie, dość duże lusterka.
3,0
Ergonomia
Obsługa dość czytelna, ale pewne funkcje są zagadką. Do tej pory nie wiem (i serwis VW też nie wie) jak zrobić aby spłukanie szyb nie uruchamiało spryskiwania refektorów - co skutkuje błyskawicznym opróżnieniem zbiorniczka na płyn.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu słabo - mały bagażnik, mała przestrzeń z tyłu. W golfie było lepiej.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ropniaka to mogłoby być lepiej.
2,0
Stosunek jakość/cena
No cóż, drogie auto. Żałuję, że nie wybrałem Skody - to samo auto w innej obodowie, ale znacznie tańsze,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat przepaliło się 5 żarówek, w serwisie poprawiali szyby.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]