Coman rail sprawuje się nieźle. Mógłby być odrobinę cichszy. W moim aucie dodałem koni do 170 i bardzo przyjemnie się wkręca.
3,0
Skrzynia biegów
6 biegowa skrzynia biegów nie jest ani specjalnie ekonomiczna ani komfortowa. Pierwszy bieg jest krótki jak w autobusie. Szóstka słaba, ale rzeczywiście bardziej ekonomiczna od piątki. Auto nie nadaje się do "ścigania" na niskich biegach. Od 3 do 5 jest naprawdę przyzwoicie i elastycznie.
4,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Jego wysokość powoduje niestety, że przy większym wietrze przy wyprzedzaniu Tirów czuje się uderzenie wiatru.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tą klasę auta widoczność ok.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki co wszystko w porządku. Zobaczymy latem jak działa klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest w tym aucie dla pasażerów bardzo dużo. Niestety trochę zbyt mały bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Nawet przy dużych prędkościach samochód jest dosyć cichy i nic w nim nie gwizda.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi to spalanie mogłoby być lepsze. Poza tym komputer pokładowy pokazuje co innego niż rzeczywistość.
Np. w tej chwili komputer twierdzi, że średnie spalanie po przejechaniu 400 km w mieście wynosi 8,4 l, ale ja już za chwilę będę miał rezerwę.
Na ostatnio zatankowanym baku (57 l) przejechałem 600 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód, więc wszystko działa bardzo dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]