Automat.Nie jest to co prawda DSG ale zmienia biegi bardzo płynnie-wg mnie lepsza od skrzyni multitronic w Audi Q5
5,0
Układ jezdny
Posiadam wrsje z regulowaną twardością zawieszenia DSC-uważam ,że w klasie SUV powinien to być obowiązkowy dodatek.W trybie comfort-rewelacja do miasta,bardzo komfortowy,tryb sport super na równe drogi,np autostrada-do 200 km/h rewelacyjnie trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w aucie SUV bardzo dobra.Bardzo praktyczne czujnikiparkowania z przodu i z tyłu.System Park assist (auto samo parkuje) nie jest tylko zabawką ale przydaje się w codziennej eksploatacji
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodna pozycja za kierownicą.Rozważałem zakup Audi Q5 ale Tiguan wygrał pod względem ergonomii
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie.Tył pod warunkiem ,że nie powiększy się maksymalnie bagażnika przesuwając tylną kanapę
5,0
Wyciszenie
silnik 2,0 TSI benzyna bardzo cichy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie 10-12 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie (22000 km) super.Nic nie trzeszczy w środku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 200KM 147kW
[l/100km]