Ogólnie rzecz ujmując samochód dobrze radzi sobie w terenie HA hA nie nadaje się absolutnie. Niestety na szosie jest o wiele gorzej tu daje o sobie znać bardzo zły silnik mimo 170 KM to padaczka +i nie dokońca dopracowane przeniesienie napędu i zawieszenie. Rozwiązanie techniczne napędu 4WD moim zdaniem mało elastyczne w codziennym użytkowaniu tego małego SUV-a. Kupiłem tego SUV-a z myślą o przeznaczeniu na szosę i do terenu ( las , rybki i tyle ) więc napęd na cztery koła jest mi potrzeby, jednak nie przez cały czas bo negatywnie wpływa na słabe przyspieszenie i bardzo duże spalanie paliwa jak na małego SUVa. Niestety wysoki środek ciężkośći tego samochodu dodatkowo niegatywnie wpływa na stabilność na szosie i w zakrętach - ESP pomaga ale nie należy zbyt ufać temu systemowi bo można tego żałować. Ja już nie będę bo o mało co miałbym z tego powodu wypadek. Dlatego trzeba niestety uważać by nie wypaść z zakrętu przy dużym deszczu lub na śliskiej nawierzchni szczególnie w zimie! . Do jazdy różnej tj. w większości w miejskiej i trochę do lekko i średnio trudnego terenu lepiej moim zdaniem wybrać inny SUV. Najbardziej rozczarowało mnie zawieszenie. Fakt jest wielowachaczowe ale stanowczo za twarde. Nie przekonuje mnie to, że w sumie jest to małe auto terenowe i właściwie musi mieć twarde zawiedzenie. Poza tym jakość materiałów jak na tani SUV wystarczająca . Kończąc jedno mogę powiedzieć następnym razem jak będę czytał pozytywne opinie wychwalające pod niebiosa dany model samochodu to na pewno w nią nie uwierzę, bo zachodzi duże prawdopodobieństwo, że opinia pochodzi od pracownika dystrybutora danej marki a nie od normalnego użytkownika. Dodatkowo awaryjność nowych modeli WV jest przerażająca silniki do bani , elektronika sypie się bardziej niż w renault to FAKTY potwierdzone wystarczy poszukać.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 170KM 125kW
[l/100km]