Przeniesienie napędu
: zbiera się super, w każdym momencie ma się zapas mocy.
5,0
Całokształt
autko super, ale wizyty w serwisie VW drenują kieszeń, nigdy się było aby kwota była mniejsza niż 1 tys, maks 2,1 tys po pełnym przeglądzie LL.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cicho pracuje, chodź co 5 tyss km trzeba zrobić dolewkę oleju.
5,0
Skrzynia biegów
płynna praca
5,0
Układ jezdny
bardzo dobre rozwiązanie na polskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
no to jest komfort jazdy
5,0
Ergonomia
doskonała
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy climatronic działą super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejca, z tyłu mnie wygodne siedzenia ale miejsca jak w Superb, tylko że ja tam wcale nie siadam. Bagażnik wystarczający, wózek z gądolą sspokojnie się mieści, a jak trzeba można przesunąć kanapę lub złożyć oparcia. Po złożeniu przedniego ssiedzenia pasażera wiozłem dywan 4x5
5,0
Wyciszenie
nie szumi w aucie, no chyba że lecimy autobanią powyzej 170 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu trzeba przyznać pali jak smok, no ale mam ciężką nogę i lubię upalać benzynkę
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniłem przy 60 tys kolektor dolotowy powietrza, no gryzonie przegryzły kable od sondy lambda, a tak tylko przeglądy - olej, klocki, jakieś kocówki po zimie i benzynka na stacji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 170KM 125kW
[l/100km]