Przeniesienie napędu
: Skrzynia DSG w połączeniu z motorem 2.0 TSI to absolutna rewelacja.
5,0
Całokształt
Całe życie byłem zwolennikiem Japończyków... Ten VW zmienił to diametralnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
W życie nie jeździłem autem z lepszym motorem. Od 1700-1800 obrotów do 5000 ciągnie jak wariat.
5,0
Skrzynia biegów
DSG z 7 przełożeniami jest super. W zależności od trybu pracy ustawia biegi na 1500-1600obrotów - wtedy motor mruczy a auto jest leniwe, jak mocniej wciskam gaz to obroty wzrastają do 2000-2500 i auto dość szybko jedzie. Jest jeszcze tryb sport... No ikick -down, który działa sprawnie w każdej opcji... SUPER
5,0
Układ jezdny
3 tryby pracy komfort, normal i sport.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, auto zwarte.
5,0
Ergonomia
!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy świetnie zaprojektowane i bardzo efektywne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super rozwiązanie to przesuwana tylna kanapa - można powiększyć bagażnik kosztem przestrzeni z tyłu. Dla mnie bomba - jak jadę z młodzieżą na wakacje to mam duży bagażnik o dzieciaki i tak mieszczą się bez problemów.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż ... dynamika kosztuje
3,0
Stosunek jakość/cena
Świetny jest ... ale tani nie był.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 170KM 125kW
[l/100km]