Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting

GREGOR80, 4 lata temu
Silnik 2.0 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting 2.0 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niskie spalanie - moja żona potrafi wykręcić średnią na pozomie 4,9 dla mnie to 6,5 przy jeśdzie mieszanej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Awaria rozrządu i brak reakcji VW Polska
4,0
Całokształt
Samochód bardzo fajny w codziennym użytkowaniu. Oszczędny i praktyczny na krótjie trasy. Mały bagażnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 98000 awaria rozrządu. Problemy z wyjącym łożyskiem na napinaczu konieczna wymiana. Serwis się wypia bo po 3 latach gwarancji (3,5roku) w teori rozrzad na gwarancji ale silnik nie stana wiec nie podlega. Drugi problem to wtryskiwacz ad-blue i koniecznośc serwisu. VW skasował 350zł. i powiedział że jest błąd - bez naprawy (informacja i tak się wyświetlała na desce. Rekomendowali wymiane wtryskiwacza. Bardzo fajny mechanik we francji zasugerował płukanie czujnika wodą destylowana spryskiwaczem do kwiatów. Tak też się stało - zbrylony czynnik spłyna - kłopotów brak (20 euro) na przysłowiowe piwo.
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag płynnie i bezboleśnie. Tak jak być powinno
5,0
Układ jezdny
nie mam żadnych uwag - różnicę robią opony. Różnica widoczna przy różnych oponach (2 para letnich świeżo kupiona i jedne zimowe)
5,0
Karoseria
Narazie brak uwag - może tylnie drzwi nie najlepiej spasowane - samochód mam od nowości
Komfort
5,0
Widoczność
jak w typowym VW. Jedyne denerwujące zjawisko to woda zbierana przez wycieraczki spływa na boczne okno kierowcy przez do nic nie widać w lusterku z lewej strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Może podłokietnik czasami sam się składa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowa - ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco - jedyny problem jaki zauważyłem (może śmieszny i nie istotny) to wygniatanie się podszybia kierowcy od połozonej ręki. Rozmawiałem z kolega który jeździł ta samą wersją jako przedstawiciel a teraz ma najnowszą i powiedział że po 60tys też zauważył dół od lokcia na podszybiu. Niby detal ale widoczny.
5,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach (140km/h) bardzo słychać opory powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po za awarią rozrządu - brak dodatkowych istotnych kosztów. Koszty Ad-blue, olejów itp. jak w innych tego typu.
5,0
Stosunek jakość/cena
z każda generacja coraz mniej wytrzymałe ale nadal warte zakupu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągłe informacje dot ad-blue: uzupełnij, sprawdź czujnik, możliwa awaria itp. Taki już urok tego eko. Trzeba używać ad-blue z normami (prawie wszystkie je mają)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łożysko na napinaczu rozrządu przed 100 tys.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting