Czuję ogromny zawód, auto nie warte tych pieniędzy (205,000). Zacznę od silnika...nie wiem skąd te zachwyty w testach, jest mało dynamiczny i z duża turbodziurą, Po wciśnięciu pedału gazu dzwięk silnika (głośny) jest nie proporcjonalny do reakcji prędkościomierza. Kolejny problem to DCC, słaba efektywność systemy, kiepskie tłumienie nierówności. Srodek jest siermiężny, czarna tapicerka i czarne panele ekranów, podczas jazdy w nocy nie jest oświetlona wnęka pod panelem nawigacyjnym w której znajdują się gniazda USB, nie sposób cokolwiek podłączyć bez włączenia głównego oświetlenia. Schowek głowny podświetlony jest zwykłym żółtym światełkiem żarówkowym, nie ledem. Generalnie jazda w nocy jest męcząca ponieważ we wnętrzu auta jest bardzo ciemno, na zewnątrz też nie najlepiej inteligentne światła są tak ustawione, że oświetlają przestrzeń drogi zbyt blisko. Granica światła powinna być przesunięta o jakieś 2 metry do przodu. No i jeszcze ten brak pokręteł do regulacji radia i navi ... Kupiłem auto w wersji R line, niestety nie wykonałem jazdy próbnej. Pewnie zastanawiacie się co mnie przekonało.... niestety zaufałem filmikom z testów
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 240KM 177kW
[l/100km]