Przeniesienie napędu
: Awaria sterownika automatycznej skrzyni biegów na trasie. Po awarii - tryb awaryjny - tylko biegi 2,4 i6. I tak 350km do celu. Niezbyt przyjemnie.
5,0
Całokształt
Bardzo wygodny i przyjemny w prowadzeniu. Wnętrze sensownie zaaranżowane. Dostateczne przyśpieszenie przy wyprzedzaniu na polskich drogach. Dobra widoczność. Przestronny bagażnik.
Samochód na trasę i lekkich warunków terenowych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowy, be żadnych usterek, minimalne zużycie oleju na 1000km - 150ml
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze. Nie odczuwa się zmiany biegów. . Aczkolwiek po ok 80000km awaria sterownika automatycznej skrzyni biegów.
Cena ok 4000zlp. Czas oczekiwania na naprawę w ASO - 4 tygodnie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemnie się prowadzi. W wykonanej trasie 1200km wystarczająco wygodny.
5,0
Karoseria
Przestronna i wygodna. Brak oznak rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super
5,0
Ergonomia
Wszystko logicznie zaaranżowane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ciągu 6.5 lat eksploatacji
wymiana sterownika aut. skrzyni biegów
wymiana zamka do bagażnika.
A tak to standardowe wymiany płynów, przeglądy w ASO i benzyna. Koszty w sumie niewielkie.
Spalanie benzyny zależy od sposobu jazdy. Jeśli spoko na trasie to 6.5-7.0ltr
Miasto ok 9.0ltr
4,0
Stosunek jakość/cena
No co tu pisać. Niemieckie samochody są zbyt drogie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 6.5 lat eksploatacji
wymiana zamka do bagażnika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 6.5 lat eksploatacji
wymiana sterownika aut. skrzyni biegów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 180KM 132kW
[l/100km]