Inne
: Układ kierowniczy. Prowadzenie w zakrętach. Zwrotność
4,0
Całokształt
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta. Zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobra widoczność. Dobry na krótkie trasy w tym autostradowe. DSG + 1,5 TSI świetnie współpracuje. W środku trochę ciasny. Kompletny brak schowków. Wszędobylskie plastiki. Słabe fotele bez praktycznie żadnego trzymania bocznego. Typowe fotele do miasta. Ma się łatwo wsiadać i wysiadać. Szkoda, ponieważ auto prowadzi się świetnie. Znacznie lepiej niż Golf 8. Bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Tyle tyko, że fotele nie trzymają.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,5 TSI 250 Nm, 150 KM wystarcza do całkiem dynamicznej jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Poza momentem ruszenia pracuje bardzo płynnie i szybko.
5,0
Układ jezdny
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mam zawias sportowy i 18 calowe koła. Świetne trzymanie w zakrętach, mało komfortowy na nierównościach.
3,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Do tyłu przydaje się kamera.
4,0
Ergonomia
Jak to w VW. Wszystko pod ręką.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo słaba klimatyzacja.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak na klasę auta bardzo fajnie choć polecam założenie cichych opon. W okolicach 68-69 dB. Na autostradzie pudełkowaty kształt robi spory hałas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Słabe fotele. wszechobecny plastik. Brak schowków.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
[l/100km]