Silnik
: Brzmienie silnika, przyspieszenia, zużycie paliwa.
5,0
Całokształt
Prawie 4 lata i ponad 60000 kilometrów. Pora na nowy samochód. To będzie znowu t- roc! Fajne auto, mało pali, nie psuje się, praktyczniejszy niż mój ostatni samochód (Passat). Tiguan jest tylko trochę lepszy, ale za to dużo droższy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żwawy karton mleka. Zdumiewające osiągi.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, krótkie skoki między biegami.
4,0
Układ jezdny
Jak w Passacie, a może nawet lepiej.
5,0
Karoseria
Solidna, jak klasa wyżej.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu mogłoby być lepiej.
5,0
Ergonomia
Wzorowa. Wszystko dokładnie tam, gdzie być powinno.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja musiała być już dwukrotnie dezynfekowana, i mimo tego pachnie mokrym psem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w Passacie, z tyłu ciaśniej.
4,0
Wyciszenie
Cicho. Tylko na autostradzie słychać trochę wiatr.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużywa średnio 5,5 litra. 60 tyś km bez napraw. Jest tanio.
4,0
Stosunek jakość/cena
No tak. Te plastiki we wnetrzu. Ale oprócz tego solidne auto. Sąsiad ma Mazdę cx5 i zachwyca się solidnością t-roca.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Halasujące klocki hamulcowe wymienione na koszt producenta, od tej pory cisza. Oprócz tego żadnych awarii.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, a nic! (Według raportu ADAC, najmniej awaryjne auto)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW
[l/100km]