Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen T-Roc SUV

Antoni, ponad rok temu
Silnik 1.0 TSI 110KM 81kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen T-Roc SUV 1.0 TSI 110KM 81kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Daje radę, taką 3 cylindórwką można jeździć - to dokładnie 50% V6
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Ponad rok czekania na opracowanie zmodyfikowanego przewodu uruchamiania sprzęgła. Na szczęście wadliwe rozwiązanie zostało poprawione.
5,0
Całokształt
Idealny rozmiar do miasta - raczej jako drugie auto w domu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak pierwszy raz przypadkiem się przejechałem, nie chciałem uwierzyć że to 3- cylindowy silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
NIepotrzebnie taki sztywny. Chciałem założyć opony niskoprofilowe ale z uwagi na twardość zawieszenia zostałem przy 16 i tym samym maksmalnej wysokości opony. Prowadzenie bardzo dobre - nawet przy większych prędkościach
4,0
Karoseria
Może się podobać, udane proporcje i całkiem spory bagażnik. Minus za tylną klapę, jak się podnosi mokrą - po opadach deszczu - woda potrafi prysnąć do bagażnika.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu rąk, fotele mogłyby być lepiej wyprofilowane - przynajmniej mam podparcie lędźwi bo to zawsze była opcja. Bezprzewodowy AndroidAuto działa doskonale, nie ma potrzeby wyjmowania telefonu z kieszeni do używania map, muzyki etc. Łączy się błyskawicznie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajnie i latem i zimą. Dwustrefowa klima + nawiew na tylną kanapę. Ogrzewane fotele + kierownica dopełniają komfortu cieplnego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco - mam 186cm i za mną na krótkiej trasie da się usiąść - na dłuższą byłoby niekomfortowo. Samochód dla tych co nie korzystają z fotelików dzieciecych z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Chyba najlepsze w tym segmencie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie na gwarancji z pakietem serwisowym więc łatwo. Sensowne ubezpieczenie dealerskie ~ 3% wartości.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dość drogi samochód w zakupie.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od początku wadliwy przewód uruchamiania sprzęgła objawiający się terkotaniem podczas wciskania sprzęgła. Po wymianie na element poprawiony przez producenta - bez zastrzeżeń. Piszczą hamulce przy delikatnym hamowaniu, co jakiś czas trzeba osto zahamować - trochę pomaga na piszczenie. Fabryczne wycieraczki od razu do wyrzucenia, skaczą po szybie i kiepsko ścierają. Po wymianie na markowe pióra - bez zastrzeżeń. Kiepsko ustawione fabrycznie światła mijania LED - świeciły za krótko - po regulacji w serwisie - jest dużo lepiej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Drobne usterki wymienione powyżej pozwoliły użytkować auto bez istotnych utrudnień.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen T-Roc SUV