Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen T-Roc SUV Facelifting

Danielathor, 1 miesiąc temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Sztywniutko ale komfortowo.
5,0
Całokształt
Na razie przejechałem niecały 1000 km. Długo analizowałem jakie auto zakupić jako nowe z salonu dla rodziny 2 + 1. Z uwagi na benefity przy zakupie, zniżki dla grup zawodowych i ogólne wrażenie wizualne (klasyczny wygląd z zewnątrz i w środku) padło na wv t roc. Wziąłem wersję special edition tudzież life plus, dużo bajerów w cenie. Komfort jazdy oceniam wysoko. Silnik rozgrzany pracuje pięknie, zimny hałasuje przy uruchamianiu trochę jak diesel. Biegi wchodzą pięknie. Układ kierowniczy bajka. Dużo miejsca w bagażniku. Z tyłu akceptowalnie. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Do 90 - 100 km regularnie włącza się system pracy na dwóch cylindrach i wtedy jest ekonomicznie, powyżej pracuje na ,4 garach. Przy 3000 obrotów na 6 biegu prędkość 150-180. Przy dynamicznej jeździe spalanie 7.1 przy dziadkowej poniżej 6. Ogólnie jestem zadowolony, ale przejechałem dopiero 1000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny jak zimny, wkurzające auto - stop które trzeba wyłączyć za każdym razem od uruchomienia, ale to chyba euro standardy. Natomiast rozgrzany bajka, zrywny i cichy w środku, przyjemnie mruczy, jak tłusty kot.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie i bardzo krótkie przełożenia. Można obsługiwać dwoma palcami.
5,0
Układ jezdny
Stabilny jak pociąg na torach, system line assist kulturalny i nienachalny. Układ sztywny dla mnie na plus
4,0
Karoseria
Lakier wydaje się być delikatny, ale za krótko żebym mógł się wypowiedzieć. Auto miało fabrycznie mikro ryski na progu załadunkowym w warstwie bezbarwnej.
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania miodzio, chociaż mogłaby mieć lepszą rozdzielczość.
5,0
Ergonomia
Wygodny, po 600 km jeździe czułem się super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie bardzo pozytywnie, zauważyłem tylko że w trakcie jazdy raz mi zaparowały przez moment boczne szyby, ale pewnie nie opanowałem jeszcze optymalnej konfiguracji. Z racji że auto było w trybie auto odejmuje jedną gwiazdkę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miodzio, z tyłu brakuje 5-10 cm dla optymalnego komfortu, ale jest naprawdę dobrze.
4,0
Wyciszenie
Moim zdaniem super, ale na pewno dałoby się bardziej wyciszyć, chociaż pewnie wtedy czułbym się jakbym jechał w dźwiękoszczelnym pomieszczeniu. Nie słychać żadnych nieprzyjemnych dźwięków z otoczenia nawet przy większych prędkościach, jeżdżę na całorocznych nokianach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie trudno się wypowiedzieć, ale pakiet przeglądów w wv wydaje się dość atrakcyjny w porównaniu do Toyoty gdzie chcą przeglądów gwarancyjnych płatnych co roku, w wv co dwa lata.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobre materiały jak na tą klasę, z tyłu mogłyby by być na drzwiach lepsze, a nie twarde plastiki, nie rozumiem tej polityki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting