Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen T-Roc SUV Facelifting

DiRoc, ponad rok temu
Silnik 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wygoda w codziennym użytkowaniu i aktualne spalanie
Zawieszenie : Uniewersalne
Karoseria : Nie potrzebuję się zestarzeć
5,0
Całokształt
Ten samochód to ....rewelacja!!! Po długich wyborach, przeglądaniem licznych testów, filmików i oceń w internecie, wielu praktycznych jazdach testowych crossoverami innych marek - ostateczny wybór padł na ... T-ROC'a. Nie żałuję!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i bardzo elastyczny. Czuć jego możliwości i chęci do jazdy już od samego "dołu" zakresu obrotów. Spalanie naprawdę na rozsądnym poziomie!
5,0
Skrzynia biegów
Sprawnie współpracuje z silnikiem. Nie czuję opisywanych w niektórych recenzjach (opiniach) problemów wynikających z "zadyszka" w fazie ruszania. Niezwykle użyteczne urządzenie zarówno w mieście jak i na drogach pozamiejskich. Super!
5,0
Układ jezdny
Fajny kompromis między jazdą komfortową a precyzją w prowadzeniu. Dobrze radzi sobie z wybieraniem nierówności nawierzchni. Dla mnie (osobiście) "taki jak potrzeba" w tej klasie pojazdów
5,0
Karoseria
Dla mnie urzekająca (szczególnie w jasnych kolorach z czarnym dachem). Prosta i jednocześnie "nieprzekombinowana konstrukcja z dużą nutą uniwersalności i nowoczesności.
Komfort
5,0
Widoczność
Naprawdę w porządku, szczególnie w uzupełnieniu nowoczesnych systemów wspierających kierowcę (kamera cofania, park assist, itp)
5,0
Ergonomia
Wystarczający komfort z przodu. Dostęp do urządzeń pokładowych niemal intuicyjny (nigdy wcześniej nie miałam auta że stajni VW). Z tyłu wystarczająca ilość miejsc dla 2-ki dorosłych pasażerów. Dla trójki byłby problem, chyba że na krótkim miejskim dystansie. Bagażnik ustawmy i calkiem pojemny jak na tą klasę auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie bezproblemowa i komfortowa (czytaj wystarczająco wydajna) oraz łatwą w obsłudze przy zastrzeżeniu, że ktoś lubi albo chce się przyzwyczaić do dotykowych suwaków (pokręteł).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Opisana już w poprzednich elementach dot.komfortu (ergonomia)
5,0
Wyciszenie
Ponadprzeciętne (cicho) w stosunku do podobnych aut innych marek (szczególnie nowej Hondy HRV - głośnej już od niskich prędkości podróżnych). Przyjemne dla ucha "pomrukiwanie" silnika przy zmianie kierunku lejnych przełożeń skrzyni automatycznej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na tą klasę samochodu naprawdę przyzwoity. Samochód po właściwym postępowaniu w okresie "dotarcia" coraz bardziej zaskakuje. Bezawaryjny (na razie i oby tak zostało)
5,0
Stosunek jakość/cena
Był drogi ale jest wygodny i "uszyty na miarę" każdego lubiącego jazdę i samochody kierowcę. Jeżeli pozostanie bezproblemowy i niezawodny to zapewne będzie ocena "6"
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez żadnych problemów. I niech tak dalej zostanie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - bez żadnych problemów. I niech tak dalej zostanie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI ACT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting