Silnik
: Tak mała masa i taki silnik - auto psuje dzień innym „szybkim kierowcom” na drodze.
5,0
Całokształt
Posiadam wersje R-Line, bardzo szybkie i zwinne auto, mega komfortowe jak na swoje rozmiary, robi wrażenie sportowym wyglądem i wydaje się dużo większe z zewnątrz, niż jest w rzeczywistości. Polecam również genialne światła LED, koszt w porównaniu do komfortu i bezpieczeństwa bez porównania mały.
Wrażenia
5,0
Silnik
8 sekund do setki, zawstydza inne sportowe samochody na drodze.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna, bardzo płynnie zmienia biegi, nie potrzeba przy tym silniku zwykle włączać nawet trybu sport, aby się pobawić.
5,0
Układ jezdny
Zwinny, bardzo zwrotny
5,0
Karoseria
Bardzo atrakcyjny wygląd, pakiet R-Line robi furorę
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klimatyzacja automatyczna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca dla pasażerów w środku (tyle co w większym Tiguanie lub T-Rocku), możliwość szerokiego dostosowania ilości miejsca w bagażniku (ruchoma kanapa, poziomy podłogi)
5,0
Wyciszenie
Jest dobrze, jak na tą klasę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę Drogi, ale w końcu to Volkswagen.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]