Pakowne miejskie auto z potencjałem na krótkie trasy. Na wakacje 2+1 - wozkiem też sie zmieściliśmy. Silnik 110km daje radę, również wyprzedzic TIRa na krajówce. Skrzynia DSG wrzuca za wysokie biegi jednak to już przypadłość oprogramowania i proekologi. Warto wyłączyć start-stop bo zamula na światłach. Przy kazdej jezdzie tym autem utwierdzam sie że to był dobry wybór. Porównując z japończykiem w tej samej klasie, VW ma o wiele lepszą kulturę pracy silnika i skrzyni, systemy asystujące są mniej natrętne. Jedyny minus w porównaniu z hybrydą to spalanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 110KM 81kW
[l/100km]