Przeniesienie napędu
: za delikatne do masy auta, drogie części i brak niektórych zamnienników
Silnik
: turbo i kapiący olej
Zawieszenie
: masa pojazdu robi swoje no i polskie drogi
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Kapiący olej z przewodów do interkulera, pocące się turbo, po 6 latach przegniły przewody ciśnieniowe od wspomagania
4,0
Skrzynia biegów
Narazie brak ustelek no może sprzegło trochę ciężko chodzi
1,0
Układ jezdny
Po 150tyś wymiana prawego przegubu wew. następnie prawe łożysko koła. Po 170tyś. ukręcił się wieloklin z wałka napędowego pośredniego - błąd fabryczny wali na niego wszystko co wyleci z pod kół - koszt nowego na allegro to 1600zł a regenerowany 900!!! Teraz padło łożysko koła lewego. Zawieszenie praktycznie na raty całe już wymieniłem
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam większych zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
\"Chłodniczkę\" klimy musiałem wymienić po 130tyś i od tego czasu co rok trzeba na nowo nabijać gaz chociaż podobno wszystko jest szczelne. Dogrzewanie silnika padło przy 150tyś teraz praktycznie wskaźnik temp. w zimie zaczyna się ruszać po przejechaniu 20km
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To chyba jedyny plus tego auta no i może spalanie do tego też nie można sie przyczepić
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]