Przeniesienie napędu
: PRZEGUBY WEWNETRZNE I KROTKA PÓŁOS
Zawieszenie
: WACHACZE PRZEDNIE I SPRĘŻYNY TYŁ
1,0
Całokształt
AUTO BARDZO AWARYJNE PROBLEMY Z SKRZYNIĄ BIEGÓW PRZEGUBY WEWNETRZNE,KRÓTKA PÓŁOSKA, WACHACZE, ŁOŻYSKA KÓŁ,PLASTIKOWA POMPKA SPRZEGŁA, TURBINA,PRZEWODY KLIMATYZACJI BYŁ TO MÓJ NAJGORSZY ZAKUP JAKI DOKANAŁEM W ZIMIE TRZEBA JEZDZIC W CZAPCE A LATEM NAGO.WYCIERACZKI STAJĄ W MIEJSCU PRZY OKOŁO 140 AUTEM POKONYWAŁEM DOSC DŁUGIE TRASY JEDNORAZOWO OKŁO 1800 KM I ZAWSZE WRACAŁEM Z USTERKĄ NIE POLECAM TEGO AUTA. PRZED KUPNEM TEGO AUTA WARTO SPYTAC W SERWISIE VW O JEGO WADY FABRYCZNE A JEST ICH SPORO.
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK BEZ POWAŻNYCH USTEREK POZA USTERKĄ TURBINY.
2,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
SŁUPKI ZASŁANIAJĄ WIDOCZNOSC NA BOKI.
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
DŁUGI OKRES NAGRZEWANIA ZIMĄ I CIĄGŁY PROBLEM Z WEBASTO LATEM KLIMA NIE WYSTARCZA NA TAK DUŻY SAMACHÓD.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WYCIERACZKI ZATRZYMUJĄ SIE PRZY 140 DŁUGI OKRES NAGRZEWANIA SIE POJAZDU, WYKONCZENIE PLASTIKI KTORE ULEGAJA SCIERANIU,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZEGUBY WEWNETRZNE I KROTKA PÓŁOSKA, PROBLEMY Z SPRZĘGŁEM,PROBLEMY Z TURBINĄ, ŁOŻYSKA PRZEDNIE, PROBLEMY Z KLIMATYZACJĄ PĘKA ALUMINIOWY PRZEWÓD KOŁO SPREZARKI
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]