Inne
: przestronność, dobre warunki jezdne i przyjemność z jazdy i tyle..
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: turbina
Inne
: uszczelka pod głowicą
Zawieszenie
: zawieszenie do wymiany co 40-50tyś
2,0
Całokształt
Samochód kupiłem sam w Niemczech pod Hamburgiem od 3 właściciela, auto serwisowane z pełną dokumentacją (przebieg 167 000), przyjechałem na kołach i się zaczeło, wycieki z silnika najpierw płyn chłodniczy, potem gubił olej silnik kapitalny remont z szlifem głowicy (2500zł), wymiana zawieszenia przedniego co 30tyś wymiana gum i amortyzatorów tył co 50tyś, wymiana całej turbo sprężarki i wszystkiego co jest z tym związane(3400zł), zacieranie się wycieraczek, przepalanie się żarówek (wręcz już irytujące) wycieki klimatyzacji (każde napełnienie 250zł nie wspominając o remontach ok 400-600zł), to że wymienia się jakieś eksploatacyjne rzeczy to normalne ciągłe remonty, remonty, remonty - Odradzam bardzo wadliwe auto! Robie co prawda w roku od 40 000 do 60 000km ale myślałem że będzie to auto które spełni moje oczekiwania, a poza przestronnością którą trzeba mu oddać i przyjemnością jazdy na długich trasach to masakra, w zimie rozgrzewa się bardzo długo, a latem w drugim rzędzie ciężko schłodzić klimatyzacją nie zamrażając kierowcy i pasażera obok i co tu więcej pisać odradzam!
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- stabilizatory drążków wymiana co 20tyś
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- przeciek i konieczność szlifowania głowicy
- walnięta turbo sprężarka
- wycieki z klimatyzacji
- 2x w przeciągu 60tyś wymiana zawieszenia z przodu ;-/
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 116KM 85kW
[l/100km]