Silnik
: Pomimo totalnego przeładowania auta wcale więcej nie palił.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wykwity w standardowych miejscach
Zawieszenie
: Łączniki stabilizatorów do wymiany po każdej zimie.
Silnik
: Błędy wywsyłane przez potencjometr gazu
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Potrafił parę razy ostro kichnąć sadzą. Niebezpieczne zawieszenia czasami przy wchodzeniu na obroty. Podobno uszkodzony potencjometr gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie do poprawek po każdej zimie. Po 15 latach użytkowania trzeba było wymienić conieco układu hamulcowego - skorodowane przewody, wystrzępione linki, wytarte tarcze.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę ograniczają słupki, ale to chyba wszędzie.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z upływem lat wysiadło Webasto (korozja przewodów i samego Webasto)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealne autko na rodzinne wyprawy (przy 7 osobach niezbędny kufer na dach).
4,0
Wyciszenie
Dieselek dość głośny, ale ujdzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stabilne 7 litrów ropy/100km, podjadanie oleju ok 1l/10000km, ceny standardowych części w normie. Drogie elementy dodatkowe typu Webasto. Koszty poprawy zawieszenia ok. 200zł co roku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zakleszczenie hamulca w wyniku wystrzępionej linki od ręcznego, ułamane przewody w wiązce do tylnej klapy i w drzwiach, usterki zawieszenia no i w tym wieku wszędzie pojawiająca się korozja
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Potencjometr gazu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]