Karoseria
: KOMFORT JAZDY JEST NA 6. WŁĄCZAŁEM TEMPOMAT I NA ZBIORNIKU ROBIŁEM 1 TYŚ NIE WYSIADAJĄC Z NIEGO. JEDYNIE T4 MOŻNA Z NIM PORÓWNAĆ CHOĆ TA MA LEPSZE ZAWIESZENIE
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: NAPINACZ PASKA MIKRO
Karoseria
: LUBI GO RDZA I TRZEBA PILNOWAĆ
Zawieszenie
4,0
Całokształt
SERWISOWAŁEM GO SAM WIĘC ZNAŁEM GO DOSKONALE. DOSKONAŁY TO BY BYŁ JAKBY MIAŁ WNĘTRZE JAK NOWY MODEL A TAK JEST TYLKO DOBRZE.
Wrażenia
4,0
Silnik
TROCHĘ GŁOŚNO ALE PO CZASIE PRZESTANIE PRZESZKADZAĆ
5,0
Skrzynia biegów
IDEALNIE PRACUJE
5,0
Układ jezdny
PISZĄ ZE PO ZAKRĘTACH SIĘ PRZECHYLA. TO VAN A NIE SUBARU EVO KOLEJNEJ GENERACJI. DRĄŻKI STABILIZATORA ZAMIENIŁEM NA DRĄŻEK OD 126P I PO KŁOPOĆIE
Komfort
4,0
Widoczność
LUSTERKA TROCHĘ MAŁE A DO TYŁU JAK NIE WIDAĆ TO MOŻNA KLAPĘ ZAWSZE OTWOŻYĆ
3,0
Ergonomia
W NOWSZYM MODELU JEST ZNACZNIE LEPIJ. W TYM JEST SPORY PROBLEM
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
JAK JEST SZYBA CZOŁOWA GRZANA ELEKTRYCZNIE TO JEST LALA JAK NIE TO PROBLEM
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
FOTELE KAPITAŃSKIE REWELACJA. DOROBIŁEM JESZCZE PODŁOKIETNIKI PO DRUGIEJ STRONIE W FOTELACH I JAK W NIEBIE
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK KTOŚ POWIE ŻE JEMU PALI 7L TO KŁAMIE. W ZIMIE PRZY MROZACH SPALIŁ MI NAWET 12.5 LITRA. ZMIENIAM NA V6 BO NA GAZIE TANIEJ
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE JEST ŻLE TYLKO KOŁKI TAPICEREK TO MNIE DO SZEWSKIEJ PASJI DOPROWADZAŁY
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO KOŃCA NIE UPORAŁEM SIĘ Z NAPINACZEM PASKA MIKRO. JAK BY MI KOLEŚ GO NIE SKASOWAŁ TO BYM GO NAPRAWIŁ A TAK SHARAN SOBIE POLATAŁ
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]