NIE ZAWSZE ŻWAWO REAGUJE NA "GAZ DO DECHY", ALE MOC, PRACA VR6 OKRUTNIE ZADOWALA
5,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT SPRAWUJE SIĘ B.DOBRZE
5,0
Układ jezdny
MA JUŻ PARĘ LAT, ALE UKŁAD SUPER, MAŁY PRZEBIEG
Komfort
5,0
Widoczność
NIE MA IDEALNIE OSZKLONYCH POJAZDÓW, DLATEGO OCENIAM DOSKONALE, Z COFANIEM NIE MA PROBLEMU, DOBRE LUSTERKA, PROPONUJĘ EWENT. CZYJNIKI COFANIA
3,0
Ergonomia
JEDYNIE BRAK PRZYDATNYCH SCHOWKÓW, PRZY TAK DUŻEJ PRZESTRZENI KABINY
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
CLIMA CHODZI DOBRZE, OGRZEWANIE SZYB I FOTELI BEZ ZARZYTU - WERSJA CARAT POLECAM
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SYSTEM KONFERENCYJNY - OBRACANE SIEDZENIE, STOLIKI, REWELACJA
5,0
Wyciszenie
VR6 NIE PRZENOSI DRGAŃ NA KABINĘ.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TROCHĘ SPALA, ALE "TROCHĘ" MA!!! BO TOCHĘ WAŻY 1800KG., NAPRAWY PRZY SŁUSZNYM UŻYTKOWANIU ZADNE, ALE JAK SIĘ OKAZUJE CZĘŚCI W NIEMCZECH MOŻNA KUPIĆ B.TANIO. WBREW POZOROM (OPRÓCZ SPALANIA) TANI W UŻYTKOWANIU.
5,0
Stosunek jakość/cena
UŻYWANE 1996-98, B. DOBRE CENY DO SWOJEJ JAKOŚCI, DOBRE WYPOSAŻENIE
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE - OŚWIETLENIE WYRWANE OBYDWA, UCHWYT NA NAPOJE POWINIEN BYĆ SOLIDNIEJSZY
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MIAŁEM USTERKĘ SILNIKA - MOJA WINA- NIEUWAGA, ALE CZĘŚCI NIEDROGIE ORYGINALNE, NAPRAWA WCALE NIESKOMPLIKOWANA, UŻYWANE CZĘŚCI POD DOSTATKIEM
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW
[l/100km]