Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Sharan I

kozacki, 11 lat temu
Silnik 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Sharan I 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Bardzo odporna na korozję.
4,0
Całokształt
Opisane powyżej /\\
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik posiada bardzo duży zapas mocy, przez co wyprzedzanie na trasie jest bardzo przyzwoite i żwawe.
4,0
Skrzynia biegów
Automat - Bardzo dobre przełożenia, chociaż czasami na trasach brakuje tego 5 biegu, mocniejszy nacisk na pedał gazu i od razu redukcja biegu i 174 koniki rwą do przodu.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobra przyczepność, słaby troszkę promień zawracania, no ale nie ma co narzekać to nie jest samochodzik tylko \'autobus\' :)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest wzorowa dla kierowcy jak i dla pasażerów. Dzięki dużej przedniej szyby kierowca jak i pasażerowie z tyłu widzą co się dzieje przed nimi, a dzięki bocznym szybą widzą krajobrazy.
5,0
Ergonomia
Siedzi się bardzo wygodnie, kierowca nie ma co narzekać, każdy z pasażerów ma swój oddzielny fotel dzięki czemu dłuższa podróż nie stanowi problemów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie jest na bardzo dobrym poziomie, nagrzewa, chłodzi to jest chyba najważniejsze. Brakuje tylko ogrzewania dla 2-giego i 3-ciego rzędu siedzeń pod sufitem, posiadają tylko nawiew na nogi, brakuje również odłączenia nawiewu ostatniego rzędu/bagażnika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest bardzo przeogromna, wyżsi pasażerowie tylnych kanap mogą ewentualnie narzekać na nisko położone fotele w stosunku do podłogi, przez co będą mieć lekko zgięte nogi w kolanach.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej, przy prędkości powyżej 120-150km/h słychać podmuch wiatru w kabinie, no i przy wyższych obrotach, powyżej 3500-4000rpm strasznie głośno słychać silnik w kabinie, ale jest to kwestia przyzwyczajenia i jest to magia V6.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 17l!? niektórzy robią wielkie oczy, ale jest to w miarę dobre spalanie, trzeba wziąć pod uwagę gabaryty samochodu oraz silnik! masa: 1,8t oraz 2.8vr6 174KM silnik, jak dla mnie jest to dobry wynik. W mieście najmniej miałem 14,5l najwięcej? tego nie da się określić - ile przepuści przepustnica. Na trasie przy 100-120km/h 11-12l, 150-170km/h to już wynik 15-17l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podgrzewane fotele, brak podświetlenia zegarka pod sufitem, sporo jest takich drobiazgów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie miałem poważnych usterek, poza instalacją gazową.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Sharan I