Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Sharan I

seba - sharanista, 14 lat temu
Silnik 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 212 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Sharan I 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super, do 2600 obrotów wcale go nie słychać, ale po przekroczeniu słychać gang 6 cylindrów mruczących pod maską. U mnie dodatkowo seryjny sportowy wydech projekt zwo dodaje efektu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie i bez zgrzytu
4,0
Układ jezdny
Samochód z fabryki wyjechała na sportowym pakiecie projekt zwo obejmującym niższe zawieszwnie które znakomicie sprawdza się na zakrętach i 17 calowych kołach które troszkę nie nadają się zbytnio na nasze drogi. Auto jest stabilne a jedzie się nim jakby było pryklejone do drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu przez tak wielką szybę nie powinna sprawić nikomu problemu tak samo jak na boki, auto mocno przeszklone. Co do widoczności do tyłu, powiem tak jestem dość wysokim(196cm)i dużym facetem(ok.120kg) i wykonanie skrętu ciała i spojrzenie co znajduje się z tyłu nie sprawia mi problemu z zobaczeniem co się z tyłu znajduje. Mały minusik za lusterko wsteczne mogłoby być większe.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna, nie trzeba niczego szukać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja 2 strefowa w miarę wydajna jak na wielkość auta daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca ogrom każdy znajdzie dla siebie dobre własny kont. jak na moje gabaryty suuuuper!!!! Siedzę jak lord a i za mną duuużo miejsca.6 osób dobre rozmieszczenie bagażu i można jechać na wakacje(sharan wersja 6 osobowa)
4,0
Wyciszenie
Powyżej prędkości 100/h dość słyszalny i przeszkadzający szum powietrza a tak poza tym OK.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Instalacja gazowa ratuje budżet domowy, bez tego cudu techniki nie odważyłbym sie go kupić mimo tylu zalet tego auta.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena 14tyś. i prawie pełne wyposażenie:skóry, pełna elektryka, obrotowe fotele itp, itd (brak tylko webasto), chyba dobrze. Co do części oprócz tych najbardziej potrzebnych(olej, filtry, świece) nie wypowiem się i niech tak zostanie:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Daję dobrze bo za któtko nim jeżdzę,ale nie chcę zapeszać. Jak na razie (odpukać w puste) daje radę, oby tak dalej:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak i oby tak zostało!!!

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 i VR6 GL 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Sharan I