Silnik
: W tej wersji pali bez problemów, bez względu na warunki atmosferyczne i pomimo zainstalowanego gazu, nie pobiera oleju, dość dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: przecieranie sie przewodów w dzwiach i tylnej klapie
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W okresie zimowym i w porach deszczowych strasznie parują szyby. Z problemem tym nie radzi sobi ani klimatyzacja ani ogrzewanie, trzeba otwierać okna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wersja silnika 1.8T z automatyczną szkynią biegów pali jak smok. Bez kilmatyzacji przeciętnie 12 litrów benzyny, 15 litrów gazu, przy spokojnej jeździe. Po uruchomieniu klimy, szkoda gadać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle przecierające sie kable, co powoduje że nie działają ż tyłu szyby, światła wsteczne lub wycieraczka na tylnej szybie. Pomimo konserwacji zaciera się mechanizm wycieraczek, drobne naprawy zawieszenia bo ciągle coś stuka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwukrotnie wynieniałem sprężarkę klimatyzacji, wymnieniałem pompę wodną oraz padł łapa pod szkynią biegów co spowodowało prawie katastrofę.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i T 20V 150KM 110kW
[l/100km]