2.0 TSI to chyba optymalny wybór -choc 200KM z czasem moze nie wystarczac. Po modyfikacji oprogramowania obecna konfiguracja to: 240KM i 340Nm. Znacznie lepsza elastycznosc.
5,0
Skrzynia biegów
DSG. To nie wymaga komentarza:)
4,0
Układ jezdny
Poprawny (standardowe zawieszenie). Przy hamowaniu w zakretach z duzych predkosci tyl smochodu sprawia jednak pewne niespodzianki. Moze warto pomyslec o DCC...
Komfort
4,0
Widoczność
W zupełności wystarczająca. Po pewnym przyzwyczajeniu do gabarytów samochodu - czujniki parkowania stają się zbędne.
4,0
Ergonomia
Typowy VAG. Kazdy odnajduje szybko wlaściwą pozycję i nie ma kłopotu z ogarnięciem przełacznikow. Fotele mogłyby miec lepsze trzymanie boczne...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Choc to tylko Climatic - dziala sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen pasażerska znacznie obszerniejsza niż w Audi TT (pierwszej jak i drugiej generacji). Bardzo mala klapa bagaznika (niestety rower MTB sie nie miesci...)
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie. Dobrze zestrojony dzwiek tlumików (ciekawe jak bedzie brzmiec 265-konna \"R-ka?)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Modyfikacja oprogramowania silnika podniosła średnie spalanie o ok. 0,5 l. Silnik 2.0TSi jest bardziej ekonomiczny niż dawne 1.8T (180 KM w Audi TT z 2002r)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jedna z lepszych propozycji za tę cenę. Obecny cennik nie jest juz tak atrakcyjny jak na przełomie 2008/2009 - mimo to warto!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie jeszcze nie pojawilo!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory - bez zarzutu:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 210KM 154kW
[l/100km]