Karoseria
: Po prostu ładna, do tego felgi 18 cali i może się podobać. Audio też OK.
4,0
Całokształt
Generalnie OK, choć lepszym wyborem jest silnik 2.0 TSI.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo, że to kompresor i turbo, ciągnie dopiero od 4,5 obrotów, dostaje zadyszki na długi podjazdach, znacząco słabnie, za mały moment. Ale cichy i w sumie można powiedzieć, że ekonomiczny
2,0
Skrzynia biegów
Nie sposób wrzucić 2-gi bieg z 4-ki, albo piątki. Walka z lewarkiem. To samo mówił mi kolega użytkujący Golfa VI
5,0
Układ jezdny
Tu jest OK, można ostro pojechać po krętych drogach, precyzyjny układ
Komfort
3,0
Widoczność
Lewy przedni słupek dosyć szeroki, trzeba o tym pamiętać skręcają w lewo.
4,0
Ergonomia
Ergonomia dla kierowcy jak w kazdym VW, powyżej przeciętnej.
UWAGA: Bezramkowe drzwi są fajne, ale ciężkie, mają słaby hamulec w zawiasie, praktycznie ZAWSZE po otwarciu w trakcie wysiadania zamykają się, można sobie nieźle obić nogi !
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tybie AUTO climatronic-a w zimie marzną nogi, co powoduje że odłączam AUTO ! a to chyba bez sensu Reszta OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spory bagażnik jak na takie auto, pasażerowie tylnej kanapy nie narzekali nawet po 400 km, ergonomia dla kierowcy jak w kazdym VW, powyżej przeciętnej.
4,0
Wyciszenie
Fajnie wyciszony, dobre fabryczne audio RDC310 daje dużo frajdy i ma mocny bas, nawet w porównaniu do DYNAUDIO za które trzeba ekstra dopłacić
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa, spokojnie, do 120km/h - 6,2l/100km
autostrada / powyżej 180km/h - 10,5l / 100km
miasto: 8,6l/100km
Przeglądy znośne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Powinien kosztować 10K mniej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez przygód, ale plastiki po 80K już zaczynają się telepać
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW
[l/100km]