Niezły wygląd, zwraca uwagę ale auto nie tylko ma wyglądać ale tez sprawiać radośc z jazdy...niestety nie tym razem
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na silnik 160 KM słabiutko, ogromna turbodziura mimo kompresora, jak to mozliwe?! Trudno nawet o sprawne wyprzedzanie bo potrzeba 2-3 sekundy na reakcję turbo. Ogromne rozczarowanie napędem ale cóż to tylko 1.4.
3,0
Skrzynia biegów
Haczy, daleko od doskonałości. Tylko DSG, manual odradzam.
4,0
Układ jezdny
Ok ale nie ma istotnej róznicy przy adaptacyjnym comfort/sport
Komfort
2,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaic, widac niewiele ale to świadomy wybór po 1 kontakcie z autem
4,0
Ergonomia
Jak w VW, na miejscu ale bez polotu, w oczekiwaniu na lifting. Dośc trudne sterowanie z kierownicy wielofunkcyjnej, brak języka polskiego w komputerze, niby nic ale jednak auto sprzedawane w Polsce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na oczekiwanym poziomie ale nie zaskakuje wyjatkowo, przy zmniejszeniu glośnego nawiewu- parowanie szyb już po kilku minutach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu tylko torby z zakupami, z przodu ok z max odsunięciem siedzeń do tyłu, solidne trzymanie na boki, w miarę komfortowo.
2,0
Wyciszenie
Największe zaskoczenie. Bardzo głosno i wcale nie chodzi o basy silnika, to nie jest oczekiwane sportowe brzmienie tylko szum, opony i zawieszenie. Cały czas muza dla zagłuszenia z audio
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znacznie wyższe od katalogowych ale to norma we wszystkich markach w warunkach drogowych.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za oryginalnośc się płaci. rynek zweryfikuje cenę auta dla indywidualistów
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 400 kilometrach przebiegu uszkodzeniu uległ mechanizm otwierania bagażnika, gratulacje VW! Elektronika pilota słabo znosi mrozy.