POSIADAŁEM KILKA SAMOCHODÓW FIAT REGATA85S, RENAULT 19 OPELRECORD2000, JEDNAK UWAŻAM ŻE SCIROCCO W WERSJI GTX CO PODKREŚLAM Z SILNIKIEM DOHC 16V JEST WYBITNY. SZKODA ŻE NIE MA DALSZEJ PRODUKCJI TEN JEST Z 1989R
Wrażenia
5,0
Silnik
DOSKONAŁY . JEŻDZI NADAL 230KM/H POMIMO PRZEJECHANYCH 210 000 KM I NIE BIERZE OLEJU JEST STOSOWANY MOBIL SYNTETIC.
5,0
Skrzynia biegów
BEZ ZARZUTU DŁUGOŚCI BIEGÓW DOBRANE IDEALNIE, BARDZO LEKKO I PŁYNNIE WCHODZĄ WSZYSTKIE BIEGI
5,0
Układ jezdny
B.DOBRY, ALE MUSZĄ BYĆ SPRAWNE AMORTYZATORY, I WSZYSTKIE STABILIZATORY. BARDZO DOBRZE TRZYMA SIĘ DROGI, PRZY PRĘDKOŚCI POW. 200KM/H MOGŁYBY BYĆ WIĘKSZE SPOJLERY (WAŻY NIECAŁĄ TONĘ0
Komfort
5,0
Widoczność
WYSTARCZAJĄCA DO KAŻDYCH MANEWRÓW
4,0
Ergonomia
PRZY ZAMONTOWANYCH EL. REG. SIEDZENIACH RECARO KIEROWCA I PASAŻER O.K. Z TYŁU MAŁO MIEJSCA, TYLE ŻEBY PRZEWIEŹĆ
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DOSKONALE SPRAWDZA SIĘ UCHYLNY DACH.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU REWELACJA Z TYŁU B.SŁABO .
5,0
Wyciszenie
JAK NA SPORTOWY SAMOCHÓD W PORZĄDKU.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY 100KM/H - 5,8L; PRZY 230KM/H - 13L; MIASTO - 8L;
5,0
Stosunek jakość/cena
STOSUNKOWO NIEDROGI DO ZALET I CHARAKTERU KTÓRY POSIADA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
POZA NATURALNYM ZUŻYCIEM BEZ ZARZUTU
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
AWARIA SKRZYNI BIEGÓW JAKIŚ URWANY DROBNY ELEMENT PRZY PRĘDKOŚĆI OK. 200KM/H PRZEBIŁ OBUDOWĘ POWODUJĄC WYCIEK OLEJU, SAMOCHÓD O WŁASNYCH SIŁACH SPOKOJNĄ JAZDĄ PRZEJECHAŁ JESZCZE OK. 50KM DO SERWISU. BYŁ TO DZIEWIĄTY ROK BEZAWARYJNEJ EKSPLOATACJI!!!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Scirocco II 1.8 16V 139KM 102kW 1985-1989