Auto które kiedyś lepiej sie sprzedawało niż ciepłe bułeczki, a i teraz ciężko je dostać, a już w szczególności zadbany model. Powoli przechodzi do legendy, która, mam nadzieję, nie zgaśnie prędko. Auto które wyglądem i nietuzinkowością budzi szacunek wśród tunerów. Może niektórzy sądzą że zbytnio go zachwalam, ale podziwiam ten model i z czystym sumieniem wstawiam mu [5] :)))
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowo, w zimie lepiej odpala niż escort brata z 94`na elektronicznym wtrysku:)))
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybka mozliwość zmiany biegów, jak w motocyklu, bez zgrzytów(na razie;))
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma sie drogi, jednakże przy szerszych oponkach troszkę grymasi w koleinach
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, bez dyskomfortu związanego z np. zbyt dużymi słupkami bocznymi itp.
4,0
Ergonomia
Ostry, sportowy kształt, niepowtarzalna sylwetka, tył zbyt okrągły w stosumku do kanciatego przodu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, chłodzi troszke gorzej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu: komfortowe fotele, duża wygoda, tył: mało miejsca, bardziej dwuosobowe autko.
5,0
Wyciszenie
Na fabrycznym wydechu cichutko, teraz ze sportowym pięknie mruczy, w trasie przy odpowiednich obrotach nie jest to uciążliwe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w mieście to ok 10l benzy(chyba że ktoś ma ciężką nogę;)) w trasie ok 7,5 8L , .Tani w eksploatacji, wszystkie części można dostać bezproblemowo(chyba że chodzi o kierunki przednie:D)
4,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że scirocco nie są drogie, zwłaszcza biorąc pod uwagę to że nie jest ich dużo, choć co niektórzy przesadzają z ceną ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to w starszym modelu trzeba od czasu do czasu wymienić to i owo, ale prostota scirocco nie wymaga od razu prowadzenia go do wyspecjalizowanego serwisu.