Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Polo VI Hatchback 5d

tartarini, 5 lat temu
Silnik 1.0 TSI 95KM 70kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW 2017-2021 - Oceń swoje auto
4,29
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo pozytywne wrażenia, po przesiadce z opla Merivy A, w każdym punkcie jest o niebo lepiej (wyjątkiem jest jedynie wsiadanie, wysiadanie, w merivie jest łatwiej i przyjemniej z powodu wyżej położonego siedziska) Silnik jest elastyczny , skrzynia świetnie pracuje, jest cichy i jazda po łukach to sama przyjemność, a przy tym ekonomiczny; tylko czasami drażni mnie minimalne wibracje na drążku dźwigni zmiany biegów na biegu jałowym, tego nie spotkamy w czterocylindrowcu; natomiast dźwięk silnika podczas przyspieszania muszę przyznać że jest przyjemniejszy od "wycia" mojego starego 4 cylindrowca 1.4 w oplu,
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik przyjemnie "ciagnie" juz od biegu jałowego tj. 1000 obr/m na 1,2,3 biegu; na 4 lub 5 należy utrzymywać co najmniej 1800 obr/m; w porównaniu do wolnossącego silnika 1.4 jest o 2 klasy wyżej, do dynamicznej jazdy wystarczą obroty do 3500 tyś obr, natomiast w wolnossacy od ok. 4000tyś obr zaczyna dopiero przyspieszać przy tym "niemiłosiernie wyć"
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia rewelacyjna, przełożenia są długie, na drugim biegu możemy już osiągnąć 100...
4,0
Układ jezdny
nierówności wybiera przyzwoicie; jazda po łukach to sama przyjemność;
4,0
Karoseria
jakość na przyzwoitym poziomie;
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu , na boki w porządku, w moim egzemplarzu są zamontowane czujniki parkowania tył,przód co jest duża pomocą przy każdym parkowaniu pomimo tylko 4m. długości
4,0
Ergonomia
nic nie mam do zarzucenia, wszystko jest tam gdzie być powinno, szkoda tylko, że nie ma możliwości wyłączenia systemu start/stop na stałe, na szczęście jest dedykowany przycisk "pod reką" do wyłączenia tego systemu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w tym punkcie nie mam zastrzeżeń poza jedną dziwną skłonnością: otóż czasami chcę załączyć tylko nawiew na przednią szybę , a czasami sam załącza klimatyzacje pomimo, że tego nie potrzebowałem....
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miłe zaskoczenie, zdecydowanie szerszy od merivy A,
4,0
Wyciszenie
wyciszenie jest pojazd tego segmentu na wysokim poziomie , przy prędkościach rzędu 120-130 jest naprawdę przyjemnie akustycznie, podróż nie męczy;
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótki okres użytkowania (4tyś km), żeby określić problemy, do tej chwili bez usterek;
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 95KM 70kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Polo VI Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d