Silnik
: Nie bójcie się tego silnika jest godny polecania.
5,0
Całokształt
Auto wywarło na mnie ogromne wrażenie przede wszystkim swoimi rozmiarami, jest bardzo wszechstronne, można zająć wygodna pozycje za kierownica jak i na miejscu pasażera. Idealne auto dla singli żyjących w mieście. Posiadam wersje highline z pakietem komfort i czujnikami deszczu/zmierzchu i ta wersje każdemu polecam. Jest tam wszystko co jest potrzebne w dzisiejszych czasach. System audio gra na prawdę dobrze i to w standardzie 6 głośników. Fotele sportowe nawet wygodne i dobrze trzymają. Brakuje tylko ledow, bierzcie ledy na prawdę warto! System multimedialny jest przejrzysty i łatwy w obsłudze car-net obowiązkowo! Bez tego bajeru dużo tracisz.
Wrażenia
5,0
Silnik
I tu zaskoczenie! Silnik 1.0 95 km na prawdę dobrze jeździ. Nie czuć ze brakuje tam jednego cylindra. Minusem tej konfiguracji są wibracje w kabinie przy wkręcaniu na obroty poniżej 2tys. Obr. Min. Ogólnie jednostka bardzo dynamiczna i wystarczająca do miasta jak i na krótkie trasy. Przy 5 osobach w aucie silnik juz trochę niedomaga. Dla osoby która zwykle jeździ sama lub z jednym paserzerem będzie idealny.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą mega soczyście i gładko. Jak na razie bez problemów. Żadnego haczenia i zgrzytów. O wiele lepsza niż ta w toyocie yaris nie ma porowanania.
5,0
Układ jezdny
Kierownica działa lekko, auto nie przechyla się na zakrętach z racji tego ze zostało poszerzone i obniżono środek ciężkości. Zawieszenie nie jest miękkie, siedząc z tylu i przejeżdżając przez próg zwalniający pasażer może podskoczyć, z tylu jest twardo...
5,0
Karoseria
Brak uwag, jak na razie w idealnym stanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu widoczność jest bardzo dobra. Siedzi się nisko co ma swoje zalety. Widoczność na tył jest bardzo ograniczona tu bez czujników albo kamerki może być ciężko.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Obsługa intuicyjna nie trzeba czytać instrukcji nawet. Wsiadając do tego auta masz wrażenie jakbyś je znał od lat przecież to Volkswagen jakiego wszyscy znamy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń jak na razie, dmucha aż miło. Silnik nagrzewa się stosunkowo szybko w zimę będzie to niesamowity atut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń, miejsca jest pod dostatkiem dla kierowcy jak i pasażera. Z tylu już nie jest kolorowo. Siedząc sam za sobą (183cm) jestem w stanie usiąść za sobą ale nie będzie to komfortowe na dłuższa metę. Miejsca nad głowa jest pod dostatkiem w każdym rzędzie siedzeń.
5,0
Wyciszenie
I to kolejne zaskoczenie. Jadąc autostrada 120 można przyjemnie jechać i prowadzić rozmowę. Wyciszenie nowego polo stoi na wysokim poziomie. Powyżej 130 robi się już głośno, silnik daje o sobie znać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie nie mogę narzekać na koszty utrzymania. Pakiet przeglądane na 4 lata załatwia cała sprawę. Wystarczy lać paliwo i jeździć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Pare rzeczy mnie irytuje w tym aucie a choćby przekaźnik od wiecieraczek który daje o sobie znać pstryknięciem za każdym razem kiedy wycieraczki zostają włączone. Z racji tego ze silnik generuje wibracje położony telefon potrafi wydawać dźwięk w momencie wkręcania się silnika na wyższe obroty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jak na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 95KM 70kW
[l/100km]