Kilka modyfikacji całkowicie zmieniło ten samochód. Po pierwsze sprężyny Eibach Pro-kit obniżyły samochód, przez co poprawił się wygląd i prowadzenie samochodu w zakrętach. Przy dobrej sportowej oponie, samochód naprawdę bardzo dobrze skręca. Po drugie układ wydechowy Milltek Sport całkowicie zmienił dźwięk wydechu i auto nie jest już tak nudne, jak wcześniej. Co prawda rzeczy te obniżyły komfort, ale jeśli ktoś szuka komfortu to nie powienien kupować Polo GTI.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicha praca, na razie bez żadnych problemów. Jak na hot hatcha spalanie jest bardzo znośne. Spodziewałem się większego. Osiągi również bardzo dobre, ale zależy z czym go porównujemy. Dla mnie na ten moment jest wystarczający.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybkie DSG, naprawdę dobrze działające. W trybie D, obroty są moim zdaniem za niskie, ale to można zmienić ;)
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, ale nie dający takich wrażeń jak w niektórych samochodach konkurencji. Bardzo pewny w deszczu.
5,0
Karoseria
Jak na razie wszystko ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok
5,0
Ergonomia
Jak na samochód tej klasy jest bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Naprawdę dobrze działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TOP w tej klasie
3,0
Wyciszenie
Jak na klasę B przystało- dość głośnawo. Nie jest to samochód komfortowy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma rewelacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem dobra/bardzo dobra.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 200KM 147kW
[l/100km]