Samochód dobrze trzyma się drogi, wygląda nadal młodo, wykończenie wnętrza jest zadowalające co prawda nie ma jakiś poważnych nie doróbek ale jest kilka irytujących rzeczy, nic nie skrzypi czy piszczy w środku. W moim egzemplarzu szumi obok drzwi pasażera, prawdopodobnie w transporcie został uszkodzony ( ja jestem pierwszym właścicelem). Co do silnika, jest to porażka, przy 40kkm został wymieniony egr (2000zł), wycięty dpf (1500zł), oraz największa bolączka pompa paliwa opiłkuje po około 100kkm co powoduje uszkodzenie wtryskiwaczy a przy ignorowaniu problemu uszkodzenie pompy wysokiego ciśnienia, cena naprawy poza aso to około 5-7 tys zł co dla mnie dyskwalifikuje ten samochód, nie zaoszczędzę tylę żeby co 5 lat wymienić wtryski. Ja się zawiodłem na tym samochodzie, to już nie jest ten sam vw co w latach 90.
Wrażenia
1,0
Silnik
To co wyżej, awaryjny silnik co prawda oszczędny miasto 6l trasa 4l.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Przecietny układ jezdny, wymiana klocków i amortyzatorów co 60kkm
5,0
Karoseria
brak zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
tylna szyba mogła by być większa
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy przebiegu 110kkm wymieniony wentylator nawiewu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 osób dużo miejsca dla 4 trochę mało ale 5 osób się nie zmieści
3,0
Wyciszenie
do 120km/h jest ok
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to co wyżej co 100kkm wymiana pompy paliwa i wtrysków
1,0
Stosunek jakość/cena
Samochód w 2010r kupiony za 60tys zł obecnie warty 20tys zł
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF 90KM 66kW
[l/100km]